mgr Eliza JASIŃSKA
Stanowisko:
- Asystent dydaktyczny.
Pełnione funkcje w Instytucie i Uniwersytecie:
- Koordynator PNJA dla II roku studiów licencjackich stacjonarnych
- Kierownik do spraw Praktyki pedagogicznej dla studiów I i II stopnia
- Członek rady Instytutu Filologii Angielskiej
- Koordynator Kół Naukowych szkół ponadpodstawowych w ramach projekty Małopolska Chmura Edukacyjna
Stopnie naukowe:
- 1998; Magister filologii angielskiej;
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Neofilologii, Kierunek Filologia Angielska;
Tytuł pracy: „Teaching Basic Literacy Skills to Young Language Learners. An Action Research project”;
Promotor: prof. Christina M. Thorne.
Dyscyplina naukowa:
- Językoznawstwo.
Katedra:
- Katedra Dydaktyki Języka Angielskiego.
Zainteresowania badawcze:
- Technologie informacyjno-komunikacyjne i wrażliwość na podobieństwa i różnice kulturowe w Podstawie Programowej oraz ich wykorzystanie przez studentów-praktykantów i nauczycieli na lekcjach języka angielskiego.
Prowadzone zajęcia:
- Praktyczna Nauka Języka Angielskiego rozwijająca umiejętności mówienia, pisania, czytania i słuchania na poziomie B2+/C1, II rok studiów stacjonarnych I stopnia,
- Praktyczna Nauka Języka Angielskiego rozwijająca umiejętności mówienia, pisania, czytania i słuchania na poziomie C1, III rok studiów niestacjonarnych I stopnia,
- Praktyka Dydaktyczna 1 i 2, II rok studiów stacjonarnych II stopnia,
- Praktyka Dydaktyczna 1 i 2, II rok studiów niestacjonarnych II stopnia,
- Praktyka Dydaktyczna 2 i 3, III rok studiów stacjonarnych I stopnia,
- Praktyka Dydaktyczna 2 i 3, III rok studiów niestacjonarnych I stopnia.
Członkostwo w Towarzystwach Naukowych:
- Polskie Towarzystwo Neofilologiczne (PTN).
Wybrane wykłady gościnne:
- 2016; Uniwersytecie w Barcelonie (Univesitat De Barcelona),
- Practical English (Integrated Skills, Grammar),
- ICT in teaching English to young learners,
- Elements of intercultural approach in teaching English.
Najważniejsze publikacje:
- N/A